
9 SEO Marketing συμβουλές
Έχετε αφιερώσει πολύ χρόνο στη δημιουργία μιας καταπληκτικής ιστοσελίδας. Τώρα χρειάζεστε 9 SEO Marketing συμβουλές για να σας βρουν οι πελάτες σας!
Ειλικρινά, αυτό είναι το δύσκολο μέρος. Ο ιστός είναι τεράστιος. Με εκατομμύρια ιστοσελίδες για σχεδόν κάθε θέμα που μπορείτε να φανταστείτε, έχετε πολύ ανταγωνισμό για να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών.
Δεν μπορείτε να περιμένετε να ξεκινήσετε την ιστοσελίδα σας και να περιμένετε το κοινό σας να σας βρει. Για να επισκεφθούν οι χρήστες τον ιστότοπό σας, πρέπει να δουλέψετε για να το καταφέρετε αυτό. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές 9 SEO Marketing συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συμβεί αυτό και μερικές από αυτές δεν κοστίζουν τίποτα!
Εάν ο ιστότοπός σας δεν διαθέτει προϋπολογισμό για διαφήμιση, εξακολουθούν να υπάρχουν κάποιοι τρόποι για να αρχίσετε να προσεγγίζετε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Καταχωρώντας την επιχείρησή σας στους επαγγελματικούς οδηγούς είναι η πιο εύκολη κίνηση που μπορείτε να κάνετε.
Οι περισσότερες τακτικές διαφήμισης θα απαιτήσουν σημαντική δέσμευση χρόνου (αν και μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο εάν έχετε χρήματα για να προσλάβετε έναν επαγγελματία SEO Marketing για να το κάνει αυτό για εσάς).
1. Δώστε προτεραιότητα στο SEO
Η Google είναι ο κύριος browser με τον οποίο οι χρήστες βρίσκουν τους περισσότερους ιστότοπους που επισκέπτονται. Εκεί ξεκινούν πάνω από το 90% όλων των αναζητήσεων στον Ιστό.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διευκολύνετε τον εντοπισμό της ιστοσελίδας σας είναι να εμφανιστεί στις μηχανές αναζήτησης.
Για να είμαστε σαφείς, αυτό δεν είναι εύκολο. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ανταγωνιστική και απαιτεί την εκτέλεση διαφόρων εργασιών σε συνεχή βάση, όπως:
- Να κάνετε έρευνα κοινού για να προσδιορίσετε τα άτομα τα οποία θέλετε να προσεγγίσετε.
- Κάνοντας έρευνα λέξεων-κλειδιών για να μάθετε τους όρους και τα θέματα που ενδιαφέρει το κοινό σας.
- Βελτιστοποίηση κάθε σελίδας στον ιστότοπό σας για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας.
- Δημιουργία σχετικού, υψηλής ποιότητας περιεχομένου σε τακτική βάση.
- Προώθηση – διαφήμιση του ιστότοπου και του περιεχομένου σας για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και την προσοχή των επιρροών.
- Εκτέλεση καμπανιών δημιουργίας συνδέσμων για αύξηση της εξουσίας του ιστότοπού σας.
Όλα αυτά απαιτούν τη δημιουργία μιας στρατηγικής, αλλά το SEO είναι μια από τις πιο πολύτιμες τακτικές για να καταστήσετε τον ιστότοπό σας πιο ανιχνεύσιμο στο διαδίκτυο.
Γνωρίζουμε ότι το SEO Μάρκετινγκ μπορεί να φαντάζει εκφοβιστικό. Ίσως γνωρίζετε ότι χρειάζεστε SEO, αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι SEO expert θα σας δείξουν πώς να βελτιώσετε την κατάταξη αναζήτησης.
2. Κάντε προώθηση στα κοινωνικά μέσα
Η δημιουργία λογαριασμών στους διάφορους ιστότοπους κοινωνικών μέσων είναι εντελώς δωρεάν, όπως και η κοινή χρήση του περιεχομένου σας με ακόλουθους σε αυτούς τους ιστότοπους.
Δεν χρειάζεται να είστε σε κάθε κανάλι κοινωνικών μέσων. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να ερευνήσετε πού είναι πιθανότερο να είναι το κοινό σας και πώς χρησιμοποιούν τους διαφορετικούς ιστότοπους. Και σκεφτείτε ποια κοινωνικά κανάλια ταιριάζουν στον ιστότοπό σας.
Αν το κοινό σας προτιμά γενικά το γραπτό περιεχόμενο από το βίντεο, τότε ίσως να μην χρειάζεται να είστε στο YouTube. Ένας ιστότοπος φωτογραφίας θα πρέπει σίγουρα να βρίσκεται στο Instagram ή το Pinterest.
Όποια κανάλια κοινωνικών μέσων αποφασίσετε να ακολουθήσετε, υπάρχουν μερικές βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να έχετε υπόψη:
- Προσαρμόστε τα μηνύματα στα κανάλια. Εάν προωθείτε τον ιστότοπό σας τόσο στο Instagram όσο και στο LinkedIn, θα πρέπει να ακολουθήσετε διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάθε ένα.
- Προωθήστε το περιεχόμενό σας περισσότερο από τον γενικό ιστότοπο. Η συμπερίληψη της αρχικής σελίδας σας στο βιογραφικό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει νόημα, αλλά το tweet ενός συνδέσμου προς την αρχική σελίδα συνήθως δεν το κάνει. Θα έχετε περισσότερα αποτελέσματα εάν οδηγείτε άτομα σε σελίδες στον ιστότοπό σας που περιλαμβάνουν χρήσιμο περιεχόμενο.
- Κάντε περισσότερα από την απλή προώθηση του ιστότοπού σας. Ένα κοινό λάθος που κάνουν οι άνθρωποι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι να το αντιμετωπίζουν μόνο ως πλατφόρμα προώθησης, όταν υποτίθεται ότι είναι κοινωνικό – είναι ακριβώς εκεί στο όνομα. Εναποθέσετε το σύνδεσμο του ιστότοπού σας στο βιογραφικό σας και μοιραστείτε το φοβερό σας περιεχόμενο με τους οπαδούς σας, αλλά αφιερώστε επίσης λίγο χρόνο για να αλληλεπιδράσετε με άλλα άτομα στον ιστότοπο. Μοιραστείτε και απαντήστε στα περιεχόμενά τους και αναζητήστε ευκαιρίες για συμμετοχή σε συνομιλίες και κοινότητες.
- Σκεφτείτε πριν μοιραστείτε. Τα faux pas στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πάρα πολύ συνηθισμένα. Μην αφήσετε τη γρήγορη, μεταβατική φύση των κοινωνικών μέσων να σας κάνει τεμπέληδες. Ελέγξτε τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και βεβαιωθείτε ότι ό, τι μοιράζεστε είναι κάτι που δεν θα σας “στοιχίσει” μετά.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα πιο ισχυρά δωρεάν εργαλεία για την προώθηση ή διαφήμιση της ιστοσελίδας σας, αλλά το να βγάζετε κάτι από αυτό χωρίς να βυθίζετε όλο το χρόνο σας σε αυτό μπορεί να είναι μια πρόκληση. Να είστε προσεκτικοί με το ποιους ιστότοπους χρησιμοποιείτε και πώς τους χρησιμοποιείτε.
3. Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής αξίας
Η συνεχής παραγωγή εξαιρετικού περιεχομένου είναι χρήσιμη τόσο για την προώθηση SEO Marketing όσο και για την προώθηση κοινωνικών μέσων, αλλά είναι επίσης καλό για την προσέλκυση νέων επισκεπτών στον ιστότοπό σας από μόνο του.
Όσο περισσότερο περιεχόμενο δημιουργείτε που βοηθά τους ανθρώπους, τόσο περισσότεροι λόγοι έχουν να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας. Το blogging είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη συνεπή παραγωγή φρέσκου περιεχομένου που δείχνει στη Google ότι ο ιστότοπός σας είναι ενημερωμένος και σχετικός, ενώ ταυτόχρονα δίνει στους επισκέπτες κάτι χρήσιμο για ανάγνωση.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, όπως ένα ebook ή ένα μάθημα για να ξεχωρίσετε στον χώρο για να προσελκύσετε νέους επισκέπτες και ενδεχομένως να λάβετε διευθύνσεις email για τη λίστα Newsletter σας.
4. Ξεκινήστε το blogging των επισκεπτών
Η δημιουργία περιεχομένου στον δικό σας ιστότοπο είναι μια έξυπνη στρατηγική για να δίνετε στους άλλους περισσότερους λόγους να σας επισκεφθούν, αλλά συνήθως λειτουργεί καλύτερα αν το συνδυάσετε με τη δημιουργία περιεχομένου σε άλλους σχετικούς ιστότοπους που σας δίνουν την ευκαιρία να προσεγγίσετε ένα νέο και μεγαλύτερο κοινό.
Για εσάς, αυτό σημαίνει μια ευκαιρία να δημιουργήσετε συνδέσμους (θετικό για SEO) και να οδηγήσετε νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Να είστε στρατηγικοί στη δημοσίευση των επισκεπτών σας για να βεβαιωθείτε ότι αξιοποιείτε αυτή τη λειτουργία στο έπακρο:
- Αναζητήστε ιστότοπους που καλύπτουν παρόμοια ή συναφή θέματα με τα δικά σας, των οποίων το κοινό θα αλληλοεπικαλύπτεται με αυτόν που προσπαθείτε να προσεγγίσετε.
- Προτεραιότητα στις ιστοσελίδες προώθησης με μεγάλο ή αποκλειστικό κοινό (ιδανικά και τα δύο).
- Αφιερώστε λίγο χρόνο για να γνωρίσετε τον ιστότοπο προτού γράψετε ένα κομμάτι για αυτόν. Θέλετε να είστε εξοικειωμένοι με το κοινό τους και τους τύπους αναρτήσεων που συνήθως αποδίδουν καλύτερα εκεί.
- Συμπεριλάβετε σχετικούς συνδέσμους στις αναρτήσεις επισκεπτών σας στον δικό σας ιστότοπο.
- Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις των επισκεπτών σας είναι υψηλής ποιότητας – θέλετε να κάνετε μια καλή εντύπωση στο νέο κοινό που προσεγγίζετε.
Οι αναρτήσεις επισκεπτών σάς βοηθούν να δημιουργήσετε την εξουσία του ιστότοπού σας και να προσελκύσετε νέους επισκέπτες ταυτόχρονα.
5. Καταχώρηση σε επαγγελματικούς οδηγούς
Οι επαγγελματικοί οδηγοί είναι πολύτιμοι σε διάφορα επίπεδα. Σας δίνουν την ευκαιρία να συνδεθείτε απευθείας με το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε να μάθετε πώς μιλούν και τα είδη των ερωτήσεων που υποβάλλουν τακτικά. Έχετε την ευκαιρία να αξιολογήσετε και να αξιολογήσουν την επιχείρησή σας.
Μπορείτε να μετατρέψετε αυτές τις γνώσεις σε μια στρατηγική περιεχομένου που διασφαλίζει ότι δημιουργείτε περιεχόμενο που γνωρίζετε τις ανάγκες του κοινού σας. Και, στη συνέχεια, μπορείτε να επιστρέψετε και να μοιραστείτε αυτό το περιεχόμενο στις κοινότητες την επόμενη φορά που κάποιος το χρειάζεται, οδηγώντας τους ανθρώπους πίσω στον ιστότοπό σας.
Αλλά όπως και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι χρήσιμο να ξοδεύουμε χρόνο συμμετέχοντας στην κοινότητα. Ανάλογα με το πού ξεχωρίζει το κοινό σας, θα μπορούσατε να βρείτε αξιόλογες κοινότητες για να συμμετάσχετε σε Reddit, Quora, LinkedIn, Facebook ή σε φόρουμ για συγκεκριμένη βιομηχανία.
Αποφασίστε ποιοι θα συμμετάσχουν και αρχίστε να περνάτε λίγο χρόνο σε αυτά κάθε μέρα ή μια φορά την εβδομάδα για να μάθετε από το κοινό σας και να αρχίσετε να γίνετε μέλος της κοινότητας.
6. Συνδεθείτε με influencers
Μπορείτε να μοιράζεστε περιεχόμενο στον δικό σας ιστότοπο όλη την ημέρα, αλλά οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να νοιάζονται αν κάποιος άλλος ακολουθεί και εμπιστεύεται τις κοινοποιήσεις ή τους συνδέσμους σε αυτόν — δίνοντάς του την έγκρισή του με όρους διαδικτύου.
Τα άτομα που έχουν πολλή εξουσία ή ακόλουθους στο διαδίκτυο είναι πιο πιθανό να μοιράζονται περιεχόμενο από άτομα που γνωρίζουν και εμπιστεύονται. Σίγουρα θέλετε να είστε ένας από αυτούς τους ανθρώπους.
Μπορείτε να εντοπίσετε μερικούς από τους influencers στο χώρο σας χρησιμοποιώντας το YouTube για να βρείτε τα άτομα με τους περισσότερους οπαδούς στη θέση σας. Ακολουθήστε τους και δώστε προσοχή στα άτομα και τους ιστότοπους που μοιράζονται.
Με την πάροδο του χρόνου, θα εξοικειωθείτε με τους κορυφαίους ιστότοπους στην περιοχή των θεμάτων σας και τις προσωπικότητες που βρίσκονται πίσω από αυτές.
Αναζητήστε τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους (internet marketing). Μοιραστείτε το περιεχόμενό τους, απαντήστε στις ενημερώσεις κατάστασής τους ή αφήστε σχόλια στο ιστολόγιό τους. Εάν παρατηρήσετε ότι συμμετέχουν σε συνομιλίες στο Twitter ή σε κοινωνικές κοινότητες, εγγραφείτε και λάβετε μέρος επίσης. Αλληλεπιδρώντας μαζί τους, μπορείτε να αρχίσετε να μπαίνετε στο ραντάρ τους και, ιδανικά, να αρχίσετε να αναπτύσσετε μια επικοινωνιακή σχέση μαζί τους.
Αυτό το βήμα απαιτεί χρόνο και πρέπει να είστε προσεκτικοί για να μην πιέζετε ή να ρωτάτε πάρα πολύ – οι αλληλεπιδράσεις σας πρέπει να είναι γνήσιες. Όμως, οι επικοινωνιακές σχέσεις είναι ένα κρίσιμο μέρος της προώθησης του ιστοτόπου και του περιεχομένου σας, επομένως αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για να ενσωματωθεί στη στρατηγική σας.
7. Γίνετε πηγή
Δημοσιογράφοι και bloggers συχνά αναζητούν αποσπάσματα και άρθρα από πηγές για να προσθέσουν βάθος στις ιστορίες που γράφουν. Εάν μπορείτε να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως πηγή, μπορείτε να αποκτήσετε έναν σύνδεσμο πίσω στον ιστότοπό σας και κάποια προσοχή από ένα νέο κοινό.
Μπορείτε να επιλέξετε τα θέματα που σχετίζονται με την εμπειρία σας και να λάβετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθημερινά που συλλέγουν όλα τα αιτήματα που έχουν οι συγγραφείς στον Ιστό για πηγές. Όταν δείτε αυτό που σας ταιριάζει, ακολουθήστε τις οδηγίες και μοιραστείτε τις γνώσεις σας, μαζί με το όνομα του ιστότοπού σας και έναν σύνδεσμο.
Εάν ο συγγραφέας χρησιμοποιεί ένα απόσπασμα από εσάς, θα περιλαμβάνει συχνά (αλλά όχι πάντα) έναν σύνδεσμο πίσω στον ιστότοπό σας.
8. Κάντε email μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ μέσω email δεν είναι ακριβώς μια στρατηγική για την εύρεση νέων πελατών, καθώς απαιτεί από κάποιον να έχει ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας και να εγγραφεί στη λίστα email σας. Λάβετε υπόψη ότι οι χρήστες εγγράφηκαν στη λίστα email σας επειδή τους άρεσαν ήδη κάτι που διάβασαν στον ιστότοπό σας ή κάποιο προϊόν ή υπηρεσία από την επιχείρησή σας.
Ενθαρρύνετε τους χρήστες να εγγραφούν στη λίστα email σας. Εάν δημιουργήσατε ένα περιεχόμενο υψηλής αξίας, όπως ένα ebook ή μια παρουσίαση, μπορείτε να το τοποθετήσετε πίσω από μια φόρμα που απαιτεί από τον επισκέπτη να παρέχει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του για να έχει πρόσβαση σε αυτό.
Μόλις οι χρήστες αρχίσουν να εγγράφονται στη λίστα σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μηνύματά σας για να τα οδηγήσετε ξανά στον ιστότοπό σας κάθε φορά που προσθέτετε νέο περιεχόμενο ή, εάν διαθέτετε επιχειρηματικό ιστότοπο, νέες προσφορές και προϊόντα.
Εάν χρησιμοποιείτε το SEO Marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, βεβαιωθείτε ότι στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με συνέπεια, ώστε ο ιστότοπός σας να λαμβάνει υπόψη τους συνδρομητές σας. Κάντε τα email σας όσο το δυνατόν πιο πολύτιμα και διασκεδαστικά. Και, όπως με τα κοινωνικά μέσα, μην τα κάνετε όλα για την προώθηση του εαυτού σας ή του ιστότοπού σας. Συμπληρώστε τα email σας με πληροφορίες που θα είναι πραγματικά πολύτιμες για το κοινό σας.
9. Δημιουργήστε backlinks
Αυτό είναι μέρος του SEO Marketing, αλλά αξίζει να αναφερθεί από μόνο του. Τα backlinks παρέχουν δύο βασικά οφέλη:
- Κάνει τον ιστότοπό σας να φαίνεται πιο έγκυρος στη Google – οι σύνδεσμοι θεωρούνται ευρέως ως ένα από τα κορυφαία σήματα κατάταξης για τη μηχανή αναζήτησης.
Αυξάνει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από άτομα που ακολουθούν τους συνδέσμους από άλλους ιστότοπους. - Πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με τη δημιουργία συνδέσμων που χρησιμοποιείτε. Οι σύνδεσμοι σε ιστότοπους χαμηλής ποιότητας θα μπορούσαν να βλάψουν παρά να σας βοηθήσουν στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης και ούτως ή άλλως δεν θα οδηγούσαν σε μεγάλη κίνηση. Όμως, η συμπερίληψη ορισμένων έξυπνων τακτικών δημιουργίας συνδέσμων white-hat στη στρατηγική σας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της κατάταξής σας και στην ευαισθητοποίηση του ιστότοπού σας σε αναγνώστες σε όλο τον ιστό.
Γιατί χρειάζεστε το SEO Marketing;
Η δημιουργία ενός ιστότοπου δεν είναι αρκετή. Πρέπει να διευκολύνετε την εύρεση του για τους χρήστες. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να κάνετε τα πάντα σε αυτήν τη λίστα με τις 10 συμβουλές για SEO Marketing, αλλά να τη χρησιμοποιήσετε ως αφετηρία για να βρείτε τις καλύτερες τακτικές για εσάς. Συντάξτε μια στρατηγική που θα διασφαλίσει ότι ο ιστότοπός σας θα προσεγγίσει περισσότερη επισκεψιμότητα.
