Ποια τα οφέλη προώθησης επιχείρησης σε επαγγελματικούς οδηγούς;

οφέλη-προώθησης-επιχείρησης-επαγγελματικούς-οδηγούς

Καθημερινά, οι χρήστες στο διαδίκτυο αναζητούν πληροφορίες για επιχειρήσεις και υπηρεσίες χρησιμοποιώντας online επαγγελματικούς οδηγούς. Εσείς έχετε καταχωρήσει τη δική σας επιχείρηση στο διαδίκτυο; Δείτε τα οφέλη που κερδίζετε προωθώντας την επιχείρησή σας σε επαγγελματικούς οδηγούς τοπικά, αλλά και σε πανελλήνιο επίπεδο.

Μέσω των επαγγελματικών οδηγών, οι χρήστες προσπαθούν να βρουν αυτό που τους ενδιαφέρει ή λεπτομέρειες που αφορούν το ωράριο και την τοποθεσία μιας επιχείρησης. Συνήθως τους επαγγελματικούς οδηγούς οι επιχειρήσεις τους χρησιμοποιούν ως εργαλεία προώθησης της επιχείρησής τους και για να διεισδύσουν στην αγορά.

Ο επαγγελματικός οδηγός Who-is.gr ανανεώνεται συνεχώς και λειτουργεί ως βοηθός προώθησης για τους επαγγελματίες που θέλουν να επεκταθούν στην αγορά.

Καταχωρώντας την επιχείρησή σας στους επαγγελματικούς οδηγούς προωθείτε και γνωστοποιείτε την επιχείρησή σας, και επίσης βοηθάτε στη βελτιστοποίηση (SEO) της ιστοσελίδας σας στην κατάταξη της Google.

Επαγγελματικοί Οδηγοί – Online Προώθηση Επιχείρησης

Διαβάστε ποια είναι τα οφέλη της online καταχώρησης μιας επιχείρησης ή ενός επαγγελματικού προφίλ στους επαγγελματικούς οδηγούς:

  • Η σωστή καταχώρηση μιας επιχείρησης, με τις απαραίτητες πληροφορίες και φωτογραφίες, αυξάνεται η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.
  • Η παρουσία της επιχείρησής σας σε έναν online επαγγελματικό οδηγό, βοηθάει έναν κοινό χρήστη να αναζητήσει ανά πάσα στιγμή πληροφορίες που αφορούν το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σας, την τοποθεσία καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  • Οι επιχειρήσεις που έχουν διαδικτυακό προφίλ και διαθέτουν online καταχώρηση στους επαγγελματικούς οδηγούς, με ενημερωμένες πληροφορίες και φωτογραφίες, προωθούνται αυτόματα από τη Google. Με αυτόν τον τρόπο βοηθούν στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας τους (SEO). Η καταχώρηση σε επαγγελματικούς οδηγούς είναι μια αποδεδειγμένη κίνηση διατήρησης μιας σταθερής παρουσίας σε καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης .
  • Η online καταχώρηση στους επαγγελματικούς οδηγούς περιλαμβάνει τα βασικά στοιχεία μιας επιχείρησης όπως:
  1. Όνομα
  2. Διεύθυνση
  3. Τηλέφωνο

Αυτός είναι ο λεγόμενος όρος NAP (Name, Address, Telephone Number).Το NAP, επίσης, βοηθάει μια ιστοσελίδα στο να έχει καλή σειρά κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Γιατί χρειάζεται η online προώθηση επιχείρησης στους επαγγελματικούς οδηγούς;

Όλα τα παραπάνω είναι τα οφέλη που μας επιβεβαιώνουν την αναγκαιότητα της online καταχώρησης μιας επιχείρησης στους κατάλληλους επαγγελματικούς οδηγούς. Ένας επιχειρηματίας με την καταχώρηση της επιχείρησής του στους επαγγελματικούς οδηγούς μόνο πλεονεκτήματα μπορεί να αποφέρει, για αυτόν και τη επιχείρησή του.

Συμβουλές για την καταχώρηση και προώθηση μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο

Το διαδίκτυο έχει μεταμορφώσει σχεδόν όλες τις πτυχές της ζωής. Η καταχώρηση και προώθηση μιας επιχείρησης δεν αποτελεί εξαίρεση. Η ύπαρξη διαδικτυακής παρουσίας δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντική όσο είναι τώρα, για τις μικρές επιχειρήσεις.

Τα δύο τρίτα (67%) των χρηστών smartphone αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο πριν φτάσουν να βγουν στην αγορά. Είναι γεγονός πλέον ότι οι πελάτες εξαρτώνται περισσότερο από τη χρήση του διαδικτύου για αναζήτηση και αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.

Εάν η επιχείρησή σας δεν είναι καταχωρημένη στο διαδίκτυο, δεν είναι ορατή στην πλειονότητα των δυνητικών πελατών σας. Αυτό σημαίνει, επίσης, ότι δεν μπορείτε να ανταγωνιστείτε αποτελεσματικά, καθώς οι ανταγωνιστές σας είναι πιθανό να είναι ήδη στους επαγγελματικούς οδηγούς και να εμφανίζονται όταν οι πελάτες αναζητούν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες με τα δικά σας.

Οι πελάτες ψάχνουν να βρουν επιχειρήσεις στους επαγγελματικούς οδηγούς στο διαδίκτυο

Σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι μπορούν να συνομιλήσουν μέσω βίντεο στα κινητά τους με ανθρώπους μίλια μακριά ή να παραγγείλουν ένα προϊόν στις 10 το βράδυ και να το λάβουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα, θεωρείται αυτονόητη η παρουσία των επιχειρήσεων στους επαγγελματικούς οδηγούς.

Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη υιοθετήσει διαδικτυακή παρουσία κινδυνεύουν να θεωρηθούν στο μυαλό ορισμένων πελατών ως λιγότερο αξιόπιστες.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι πελάτες αναμένουν πλέον να μπορούν να ψωνίζουν, οποτεδήποτε, οπουδήποτε, όλο το 24ωρο. Ακόμα κι αν διευθύνετε μια επιχείρηση από έναν φυσικό χώρο, όπως ένα κατάστημα λιανικής, το να είστε καταχωρημένοι στους επαγγελματικούς οδηγούς είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να πείτε στους πελάτες πού βρίσκεται η επιχείρησή σας, τις ώρες λειτουργίας σας και ποια προϊόντα ή υπηρεσίες προσφέρετε.

Αυτοί οι λόγοι είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου όσον αφορά τη σημασία της σύνδεσης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Όχι μόνο θα βελτιώσετε την προβολή της επιχείρησής σας, αλλά θα έχετε επίσης μερικές εξαιρετικές ευκαιρίες να μιλήσετε με όλους τους πελάτες σας.

Έχετε κάποια νέα προϊόντα; Μπορείτε να λάβετε υπέροχες κριτικές από τους πελάτη σας! Η καταχώρηση στο διαδίκτυο σάς προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία να προωθήσετε την επιχείρησή σας μέσω διαφόρων καναλιών, εργαλείων και τεχνικών, που δεν απαιτούν όλα υψηλό κόστος.

Συμβουλές για δημιουργία online προφίλ επιχείρησης στο διαδίκτυο

Είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης που αντιμετωπίζει την πρόκληση να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα και παρουσία στο Διαδίκτυο, αλλά δεν έχετε ιδέα από πού να ξεκινήσετε; Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία, το αναμενόμενο κόστος, τι πρέπει και τι δεν πρέπει, καθώς και τη σκοπιμότητα του σχεδιασμού της ιστοσελίδας και δεν ξέρετε ποιος ή ακόμα και τι να ρωτήσετε;

Ακολουθήστε τις συμβουλές μας για δημιουργία online προφίλ επιχείρησης και καταχώρησης στους επαγγελματικούς οδηγούς.

1. Επιλέξτε και καταχωρήστε το Domain name της επιχείρησης

Το πρώτο βήμα στην ανάπτυξη οποιουδήποτε νέου ιστότοπου είναι να προσδιορίσετε ποιο όνομα (Domain name) θα χρησιμοποιήσετε. Ακόμα κι αν δεν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στην ανάπτυξη ενός ιστότοπου, σας συνιστούμε να ολοκληρώσετε αυτό το βήμα το συντομότερο δυνατό. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι η πρώτη σας επιλογή ονόματος domain έχει ήδη ληφθεί.

Για αυτόν τον λόγο, είναι καλύτερο να το βρείτε και να το κρατήσετε, ακόμα κι αν δεν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε περαιτέρω στην καταχώρηση στους επαγγελματικούς οδηγούς. Για να προσδιορίσετε τη διαθεσιμότητα του ονόματος τομέα που έχετε επιλέξει και να το καταχωρίσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες όπως papaki.com.

2. Προσδιορίστε τους στόχους σας

Αυτό το βήμα είναι κρίσιμο για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης διαδικτυακής παρουσίας. Τι θέλετε να κάνει ο ιστότοπός σας για εσάς; Οι ιστότοποι μπορούν να κάνουν πολλά διαφορετικά πράγματα: προώθηση επιχειρήσεων, ηλεκτρονικό εμπόριο, εξυπηρέτηση πελατών, πρόσληψη υπαλλήλων, απόκτηση νέων πελατών, διατήρηση πελατών και άλλα.

3. Κάντε έρευνα

Αφού δημιουργήσετε ένα γενικό σκίτσο των συνολικών στόχων σας για τον ιστότοπο, το καλύτερο μέρος έρευνας είναι το ίδιο το Διαδίκτυο. Αναζητήστε στη Google ιστότοπους εντός του κλάδου σας και τους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να πάρετε υπέροχες ιδέες και να αναπτύξετε μια καλύτερη κατανόηση της αγοράς και του ανταγωνισμού σας μέσα σε αυτήν.

4. Επιλέξτε την καλύτερη εταιρεία SEO Marketing

Η δημιουργία, η εκκίνηση και η διαχείριση ενός επιτυχημένου ιστότοπου απαιτεί γραφίστες, προγραμματιστές και υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων. Ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με πολλές εταιρείες για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε το επίπεδο εξυπηρέτησης, το σχεδιασμό και την προσοχή που ταιριάζει στην επιχείρησή σας και στους στόχους της.

Διαφορετικές εταιρείες παρέχουν διαφορετικά επίπεδα υπηρεσιών, και το καλύτερο αποτέλεσμα θα προέλθει από την καλή προσαρμογή μεταξύ των προσφερόμενων υπηρεσιών και των αναγκών σας.

Αναζητήστε στο διαδίκτυο, ποια εταιρεία είναι Πρώτη στη Google!

5. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις!

  • Τι δουλειά έχει κάνει η εταιρεία;
  • Ζητήστε μια λίστα διευθύνσεων URL ιστότοπων που έχουν δημιουργήσει.
  • Είναι αυτοί οι ιστότοποι ελκυστικοί για εσάς;
  • Η λειτουργικότητα και ο σχεδιασμός ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας;
  • Τι λένε οι πελάτες του παρόχου για αυτούς;
  • Διαβάστε τις διαδικτυακές κριτικές για κάθε πάροχο.
  • Πώς θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, και κυρίως με νέους πελάτες, στον ιστότοπό σας;

Οι υπηρεσίες SEO δεν περιλαμβάνονται στην καταχώρηση και προώθηση επιχειρήσεων στους επαγγελματικούς οδηγούς. Εάν χρειάζεστε αυτές τις υπηρεσίες, επικοινωνήστε με την εταιρεία Paramarketing.gr.

6. Βελτιστοποίηση ιστότοπου

Ο πιο σημαντικός παράγοντας στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι το περιεχόμενο (useful content). Το περιεχόμενο καλής ποιότητας είναι “ο άσσος στο μανίκι” σας όταν αναζητάτε επιτυχία στις μηχανές αναζήτησης.

Επιπλέον, είναι σημαντικό ο ιστότοπός σας να χρησιμοποιεί μοναδικούς και περιγραφικούς τίτλους και ετικέτες περιγραφής σε κάθε σελίδα του.

Φροντίστε να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας σε επιλεγμένους επαγγελματικούς οδηγούς, επιμελητήρια, ιστολόγια βιομηχανίας, ιστότοπους ειδήσεων και καταλόγους για συγκεκριμένους κλάδους.

Μπορείτε να επιλέξετε να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο με διαδικτυακές διαφημίσεις. Αυτό μπορεί να λάβει τη μορφή καμπανιών ή διαφήμισης κοινωνικών μέσων.

Αυτές οι επιλογές πρέπει να εξεταστούν εντός του ευρύτερου πλαισίου του προγράμματος μάρκετινγκ της εταιρείας σας και να προϋπολογιστούν ανάλογα.

Δείτε περισσότερα για καταχώρηση στους επαγγελματικούς οδηγούς:

Search